Egy gondolkodó szegedi

Egy gondolkodó szegedi

Vagyok aki vagyok

2016. december 15. - MonokiAttila

Tulajdonképpen nem vagyok más mint egy ember, aki gondolkodik. Mindemelett Szegeden élek amely várost egyszerűen imádok, a fél város ismer, igen kiterjedt civil és egyéb közösségi életet élek. Munkahelyem is van, jelenleg a vasútnál, de a közlekedés minden formája érdekel, ezért is jártam  Közlekedésmérnöki képzésre. Előtte pedig Informatikus-könyvtárosira. Jártas vagyok az informatikában, a honlapok készítésének világában, a történelemben, a helytörténetben az irodalomban és még sok-sok mindenben. és naponta legalább ezer emberrel kerülök közvetlen kapcsolatba (ez nem vicc!)
Főleg ez utóbbi ami formálja gondolkodásvilágomat és személyiségemet, melynek révén írtam már verset, novellát, szak- és egyéb dolgozatokat pubikációkat, tüntetések beszédeit és annyi mindent, amit felsorolni sem tudnék. Blogot eddig még nem. De mint mindennek, immár ennek eljött az ideje. 

A bejegyzés trackback címe:

https://monokiattila.blog.hu/api/trackback/id/tr5412050961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása